Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Wishlist....

Al-Fikr ada 1 senarai yang berkaitan dengan obsession, kegemaran, kegilaan dan freedom Al-Fikr. Dan ia akan sentiasa di upgrade from time to time.... Yang nak dicerita sekarang adalah current list - Top 3.

No. 1 Be a traveller and travel all over the world
Keinginan yang tak pernah tercapai sejak Al-Fikr pandai berfikir dan mengingat. Bermula dengan ranking bawahan, kini ia telah berada di tangga teratas. Tak tahu sebab apa, tapi menjadi pengembara boleh membuka mata Al-Fikr dan mematangkan fikiran. Ia juga boleh menjadi medan untuk berdakwah dan menimba ilmu.

No. 2 Menonton Wrestlemania secara live
Hahahaha....Yang nie mungkin kedengaran seperti main2 dan saje suka2. Tapi ia adalah realiti. Memang Al-Firk nak tngok wrestlemania live. Bukan takat tengok diorang gusti2 dalam ring, tapi join full tour selama seminggu. Wrestlemania nie mengumpulkan banyak event seperti award tuk juara2, malam tuk legenda2 dan peak event adalah malam wrestlemania.....Hahahaha  XD

No. 3 Memiliki Superbike/Scrambler
Yang nie kira baru lagi r. Tapi sebab Al-Fikr dah bekerja dan ada duit sendiri, secara automatik wish nie dapat ranking yang ke-3. Dan nak jadi cerita, Al-Fikr dah start survey harga, model dan juga tahap best superbike/scrambler nie. Hahahahaha....Vrooooommmmm.....

Itulah Top 3 wishlist Al-Fikr. Yang no. 2 tu memang nampak mengarut, tapi still itulah yang Al-Fikr nak buat.
Diharap Top 3 nie akan berubah bila Al-Fikr rasa nak post pasal wishlist lagi  XDDDD

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts