Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

I'm tired


Fuuuuu....I'm tired.

Bangun pg(jam0545) mandi2, pkai baju, siap makan trus pecut motor kat highway gi umah kawan aku.
Sejuk die mmg extreme....(Aku xsuke cuaca extreme; means cuaca sejuk2, panas2 just not me)
Nape  r aku nk pecut motor pepagi buta camtu?
Pasal hari ni (tadi) aku ada Interview kerja....
Wah bestnya nk pergi interview kerja (yg dh ke berapa kali tah?)
And surprisingly, as expected aku dapat post yg die tawarkan....YAAAY
Even bukan pe yg aku nk, at least aku akan ada pekerjaan dan akan berduit setiap bulan....

Tapi,
Aku penat r....(hari nie)
PENAT....
Aku merayau mencari arah sepanjang hari....
Habis interview aku berjalan2 mencari arah kat Kuala Lumpur....(cm gayat lak bunyi die. Aku bukan buta arah k just nk confirm-kan arah haluan aku nnt)
Turun naik tren, turun naik tangga, cross jalan....
FUUUU....Penat r....

But, 
Everything worh it....
Aku dapat kerja....
Aku dapat jln2 meliht alam....
And the highlight of the day....

The 'SAYANG' word finally slip from my mouth to her....
Well, rest assure, you're no longer an outsider from now....
You're important and will be important....

p/s: kenapa SAYANG? bukan CINTA? Try baca post aku sebelum nie....Fufufufu

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts