Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

The Vampire Diaries: Season 3

The Vampire Diaries: Season 3
Season Premiere: 15th Sept 2011

Setelah menunggu dalam 3/4bulan, akhirnya Vampire Diaries akan bersambung untuk tahun/musim ke-3. Kepada peminat VD mesti tahu yang ending season 2 banyak persoalan yang dibiarkan tak terjawap. Apa nasib watak utama. Stefan? Elena? Damon? Tak lupa villain baru Klaus: vampire-werewolf hybrid.

Semua tu bakal terjawap. Dan mengikut, kata pengarah dan pelakon (sumber asal) Stefan menghilangkan diri. (dan tak mahu ditemui) Damon tak cari adik dia, tapi Elena tak nak putus asa. Dan kisah cinta Damon & Elena akan ada konflik yang menarik. Dan, Elena masih ragu2 dengan kata Katherine: it’s okay to love both of them (Stefan & Damon).

Untuk bagi lagi best cerita, Caroline & Tyler akan dapat love & family feud scene. Kisah cinta Vampire dengan Werewolf-nampak cliche-tapi ini Vampire Diaries. Cliche is the new epic.

Dan Jeremy, juga akan dapat subplot dia sendiri. Ending season 2, dia boleh nampak hantu. So, season 3 akan kupas tentang situasi nampak hantu Jeremy. Hopefully hantu Jenna akan ada (Love Jenna).

So, sini ada sedikit scene dari Season Premier, screen shot & behind scene shot. Happy reading & enjoy.



Jangan tertipu. Itu bukan Stefan.

  
Ini baru Stefan (kanan, baju hitam). Tengah tu Ray (David Gallagher)





Behind the scene




Gambar ehsan facebook dan EW


0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts