Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Kenapa takde cerita/fairytales dalam post bulan ni?

Aku mmg suka click link blog org lain. Nak tengok pe info/perihal/knowledge yg diorg boleh bg kt aku. Selain tu boleh gak r tngok awkward moments/feeling moments/greatest moments/just diaries diorg nie sume (nie bukan tujuan asal aku click blog org lain). And, aku perasan 1 blog nie (Faisal Tehrani) yg penuh dgn cerpen dan info pasal dunia sastera. Ada satu lg (The Wonderful, Wacky World of Sexhibition) ia penuh dgn permasalahan seks seluruh dunia dan kisah2 mereka yg terkena jangkitan STD (padan muka diorg).

And, tetiba aku perasan 1 thing! Post aku bulan nie (May 2010) masih xde cerpen/cerita/fairytales aku sendiri! WTF! Aku rse ade aku tulis hari tu, but kat mne? I, myself don't have a clue! C'mon, me! Bring forth the artwork.C'mon me!!!!

my,oh-my....why am I here anyway?

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts