Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Sorry not my concern....

Tengah;penat2 balik dari PWTC (aku dah 3 hari kat sini untuk YOUTH'10), badan peluh2 lg, aku open lappy login YM, kuar bilik minum air, cari benda nak kunyah2, tetiba dgr r bunyi org YM aku.

So slow2 masuk bilik ngadap lappy dan tengok r sapa lak yg Ym aku mmalam Isnin  camni? And nampak r nama MAKHLUK XXXX yg sangat, sangat, sangat aku xnak tengok malam nie!

Maka mula r YM session kami:

XXXX: Weh ko katne?Cri xjmp!
Al-Fikr: KL. Aku g YOUTH'10
XXXX: Gle r pegi xngajak!
Al-Fikr: Aku ada jak kn hri tu. Ko xnk
XXXX: mne ada.cmtu r kawan
Al-Fikr:......
XXXX: pehal lak wat cm xtau lak? kejadah sungguh **** nie!
Al-Fikr: WTF. Sori r ko bukan concern aku skang. Ciao

Dgn marahnya aku tutup YM dan open Facebook aku. Time aku taip post nie pun aku tgh enjoy main facebook (add- meng-add kawan dari YOUTH'10 + komen2 kat post kawan yg sedia ada) + aku baca Onemanga....


p/s: disebkan aku pakai lappy + b-band yg xsetaraf dgn PC aku, beberapa elemen xdapt nak wat, spt screen shot YM td, editing color font dll....Sorry for the inconvenience!

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts