Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

About the Tales - 4


Si Perawan, seperti intipati tajuknya, ia ditulis untuk menggambarkan seorang perawan. Perawan yang jarang2 dijumpai didunia masa kini. Seorang perawan yang menjaga segala aspek kehidupannya.
Ditulis untuk mengenang seorang insan yang Al-Fikr jumpai suatu ketika dahulu. Asalnya, namanya tidak diketahui, yang pasti dia lebih berusia dari Al-Fikr. Ditemui di 1 majlis ilmu yang agak terpinggir.Al-Fikr bertanya Si Perawan tentang persoalan yang menyentuh sensitiviti saintis zaman baru (macam Al-Fikr); tentang sperm donor+bayi tabung uji. Dengan tenang dia menjawap, memberi hujah serta beberapa dalil yang boleh diguna-pakai dan masuk akal. Jejak Si Perawan tidak Al-Fikr ketahui kini....


Al-Fikr type tales nie, untuk mengingatkan sekalian pembaca tentang pahala puasa yang tidak diketahui hingga hari kiamat.


Mereka dijalanan adalah mereka yang bekerja sehari-hari. Mereka yang senantiasa kelihatan dijalanan; samada berpakaian sopan/tidak, yang dipejabat/ diluar, mereka sama. Mencari rezeki demi sesuap nasi untuk diri sendiri/keluarga. Tapi ada juga mereka yang dijalanan ini yang tidak menurut fitrah mencari yang halal. Mereka mengikut jalan yang haram demi memenuhi kehendak diri.

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts