Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Got a year....

Al-Fikr, sudah menulis di blog ini untuk 1 tahun.
Hurray!!!

Not to mention, tapi Al-Fikr agak terkejut juga yang diri ini masih mampu menulis (menaip) setiap butiran random tentang hidup yang....Well, hidup yang best sehari-hari.

So, 1 tahun....Masih berminat untuk terus menulis. Even, motif asal blog ini sudah tersasar jauh. Tapi, itu yang dipanggil evolusi. Tak semestinya hari ini kita suka makan nasi, esok kita masih mahu nasi, right? Pembaharuan adalah perkara paling best untuk dibuat. Kalau tak nak pembaharuan untuk semua, buat pembaharuan untuk diri sendiri. Sebab hari ini, mesti lebih baik dari semalam dan esok perlu lebih baik dari hari ini....

Sempena 1 tahun usia blog ini, Al-Fikr nak buat something kelakar. Something yang memastikan Al-Fikr terus kekal menulis untuk hari2 mendatang. So Al-Fikr cadang nak buat 1 slot mesti buat posting on specific day. 1 slot merapu yang mengekalkan blog ini di-update secara berkala....

Tapi sebab march dah nak habis, Al-Fikr rasa better start bulan april. Kalau tak jadi pun, orang akan fikir Al-Fikr buat prank April Fool je (no kidding....Al-Fikr tak pernah buat prank April Fool, kena prank adalah).

So,  a year....May I get a better and bright year ahead. Amin....



0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts