Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Kita pernah kenal....Tapi aku tak pernah nak ingat

Apakah perasaan korang apabila ditegur oleh orang yang PERNAH korang kenal, tapi dah lama terpisah. Nak lagi best die tegur korang dengan EAGER macam baru semalam kuar makan sama2, tapi korang dengan muka confuse + tak bersalah tanya "Kita pernah kenal ke?"

Ya agak sengal disitu, tapi kenyataan memang tak pernah best. Sebab Al-Fikr adalah orang yang macam tu. Memang pernah kenal orang tu. Pernah buat banyak benda sesama. TAPI, kalo dah terpisah, dalam jangka masa 3 minggu je, orang tu akan lenyap dari ingatan kalau dia tak cuba nak buat hubungan jarak jauh. Dan best lagi ia hanya terjadi kepada pertemuan 4/6/8/lebih mata or sekadar perbualan orang ketiga.

Ia adalah masalah Al-Fikr yang paling kronik. Muka macam pernah nampak, tapi tak ingat kenal kat mana. Dah tak ingat tu, nak tegur memang bukan option-lah. Dan kalo orang tu pun perasan, DAN dia tegur....Bersedialah untuk explain dan buka cerita2 lama....Maafkanlah diri ini yang cepat melupakan.

Kepada yang belum terkena, janganlah marah andai 1 hari nanti anda terkena. Kepada yang sudah merasa, maafkan Al-Fikr okay....Ia tidak disengajakan, bukan juga dibuat2....




0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts