Thanks for viewing my BLOG
Entry dibawah snap 'TALES', 'ABOUT', 'MUMBLING', 'NUKILAN HATI' adalah hak cipta terpelihara dan tidak boleh diulang cetak dimana-mana tanpa kebenaran bertulis Al-Fikr.

Review filem out of context yang meletop boleh baca kat Movie
Al-Fikr juga suka tengok Drama Amerika
Boleh tonton/dengar lagu kegemaran Al-Fikr di Playlist dan Song

Al-Fikr suka Aprillia Shiver 750.

Well done Germany, farewell Italy

Maybe lewat kot aku nk cakap Germany menang dan mara final-16;
tp peduli pe kan....xkan aku nk update trus lepas game pg semalam, penat r aku....

Td tngok game Italy VS Slovakia
Kesian Italy kalah 2-3.
Sudah r kalah, tersingkir lak tu....
Kesian....



Germany mara ke Final-16
Tngok je r muka excited diorg....

Lukas Podolski: Aku dh cakap Germany bleh mara Final-16


Italy (2) VS (3) Slovakia

Iaquinta (9/Italy): Smpai masok gol aku nk score gol....

Di Natale (10/Italy): World Cup aku.... [sobbing]

Slovakia mara Final-16

Italy dan France adalah finalist untuk FIFA World Cup 2006.
Tp 2010, kedua2 pasukan nie tersingkir awal....
Kedua2 pasukan pernah menang World Cup, tp apa sudah jd?
Kenapa Italy & France tersingkir awal tanpa kemenangan?
Kesian diorg....

0 critique:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pembaca Blog Al-Fikr

 

Browse

Photobucket

Happy Hour

Page Rank Checker
Join 4Shared Now!

Popular Posts